29/4/11

φως

Έπιασα πάτο. Και τώρα τι;

Σε ένα μακρινό χωριό έλεγαν αυτή την παροιμία: "Αν πέσεις στα γόνατα η ζωή μοιάζει με βουνό, αν σηκωθείς την έχει στα πόδια σου" Όσο χαμηλά κι αν πέσεις δεν υπάρχει μέρος που μπορείς να βρεθείς που να μην έχει λίγο φως. Μια ακτίνα φωτός είναι αρκετή για να σε κάνει να ελπίζεις πως μια μέρα θα βγεις ξανά στο φως. Γι' αυτό όπου κι αν είσαι αν νιώσεις ότι βυθίζεσαι στο σκοτάδι μη φοβηθείς κοίτα καλά γύρω σου, πάνω σου, κάτω σου και κυρίως μέσα σου και κάπου στην πιο απομακρυσμένη γωνίτσα θα βρεις μια ηλιαχτίδα-σωσίβιο που θα σε σώσει από τον ωκεανό της μοναξιάς, της μιζέριας, της απομόνωσης που θα σε βγάλει από το σκοτεινό υπόγειο. Να μη φοβάσαι το σκοτάδι είναι απλά η έλλειψη φωτός. Θα βρεις το φως. Είσαι φως


-Κι αν εγώ δε θέλω ας πουμε να βγω από το σκοτεινό υπόγειο κι αν μ' αρέσει η μοναξιά και η απομόνωση και αποχαύνωση στον καναπέ τι να τι κάνω εγώ την ηλιαχτίδα σου; μου είναι άχρηστη

-ποτέ δεν ξέρεις ίσως μια μέρα αλλάξεις γνώμη

-θα τη φυλάξω σε ένα κουτί και αν τη χρειαστώ θα την ελευθερώσω

-λυπάμαι φίλε μου αλλά δεν μπορείς πως θα βάλεις μια ηλιαχτίδα σε ένα κουτί και γιατί να η στερήσεις από κάποιον άλλο που τη χρειάζεται περισσότερο από σένα

-θα της το ζητήσω ευγενικά κι αν δε δεχτεί θα αρπάξω απ' τα μαλλιά και...

-και;;;

-και θα....

-και θα;;;



-και θα χαθώ.

1 λέξεις :

Ανώνυμος είπε...

Φως ε?σκούρα τα πράγματα!δε βρίσκεται συχνά μια δύναμη του καλού-Θεός,οικογένεια ή φίλοι-που να σου το προσφέρει όταν το έχεις περισσότερο ανάγκη.οπότε τί κάνεις?το φτιάχνεις μόνος σου.αν μπορείς βέβαια και αν θες...γιατί πόσες φορές μιζεριάζουμε στο σκοτάδι μας αν και ξέρουμε τον τρόπο να βγούμε?νομίζω ότι το έρεβος είναι απύθμενο και πολύ δύσκολα θα πάρουμε την απόφαση να βγούμε από εκεί μόνοι μας.γιατί όσο βουλιάζουμε τόσο περισσότερο ξεχνάμε τον ήλιο.η μόνη μας ελπίδα?μία ακτίνα φωτός που θα διαπεράσει το σκοτάδι μας,θα ενωθεί μαζί του και θα μας τραβήξει στην επιφάνεια.τυχεροί αυτοί που έχουν να περιμένουν κάποια ακτίνα από έξω.και εγώ προσωπικά έχω κάποια υπόψην μου.