11/12/11

=)

Κοίτα.
Κοίτα με.
Ξέρω είναι δύσκολο να προσπαθείς να κοιτάξεις μέσα από τζάμι θολό.
Ένα χαμόγελο όμως μπορεί να διώξει τα σύννεφα.
Αρκεί να βρεις μια ΑΛΗΘΙΝΗ αιτία να μου χαμογελάσεις.
Σίγουρα υπάρχει μία.
Ψάξε.
Θέλω ένα φυσικό χαμόγελο να μην φανούν τα δόντια.
Ίσα ίσα να τονιστούν τα λακκάκια σου.


Μπορεί να μην υπάρχει Άι Βασίλης αλλά αν υπήρχε με τις προδιαγραφές τις αμερικάνικες σίγουρα θα σφήνωνε στο τζάκι να κάπως έτσι...




Αν δε χαμογέλασες άκου αυτό:



Υ.Γ.: Το βίντεο-κλιπ γυρισμένο στη μικρή μου πατρίδα τη Θεσσαλονίκη. Δε ξέρω τι δουλειά έχει ο Alex de Paris αλλά δεν πειράζει διόλου. Κι όπως λέει και η μπλούζα του συμπαθέστατου κυρίου Τζιαγκούλα, που δεν μπορεί να μη μου θυμίσει το φίλο μου το Μιχάλη, Welcome to the Madness (of Christmass λέω εγώ!)


8 λογια :

kovo voltes... είπε...

Πολύ θερμή υποδοχή θα είχε ο Αι-Βασίλης. Αλλά ει, μη ξεχνάς ότι στο νησί μου έχουμε τον Αι-Δημήτρη, τι να τον κάνουμε τον Βασίλη??? (έτσι κάπως δεν είχε βγει ένα ανέκδοτο? χαχαχα)
:)))))))

Summertime Blues είπε...

όταν η καρδιά αγαπάει υπάρχει πάντα χαμόγελο.
και τις πιο "βροχερές" μέρες.
δεν ξέρω αν υπάρχει άη Βασίλης αλλά τα δώρα μου αρέσουν. και σε ποιον δεν αρέσουν άλλωστε;

Lyriel είπε...

Μου αρέσουν τα λακκάκια ...

νερίνα ღ είπε...

Μα τους αθεοφοβους ...να μην σβήσουν τη φωτιάα στο τζάκι της φωτογραφίας;
Ρε θα καεί ο santa...
ανεγκέφαλοι αμερικάνοι :P

Άνεμος είπε...

Σίγουρα θα βρει λόγο να χαμογελάσει! Έχεις χιούμορ και διάθεση, δεν μπορεί να μην το δει :)

Ωραίο κείμενο! Με πολύ ωραία διάθεση!

και πράσινα άλογα είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τα λόγια σας.
Σας εύχομαι ολόψυχα καλές γιορτές.

Έμμα είπε...

Απίστευτο! To blog σας είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!!!!! Περάστε μια βόλτα κι από το δικό μου σπιτάκι www.emunusualcompany.blogspot.com

και πράσινα άλογα είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Έμμα.
Το είδα και το δικό σου και μου άρεσε πολύ.
Θέλω όμως να μου μιλάς στον ενικό από δω και πέρα γιατί δεν είμαι δα και τόσο μεγάλος! Αλλά και να ήμουν, πάλι στον ενικό θα ήθελα να μου μιλάς.