8.5.12

Θα με βρεις πίσω από το μεγάλο πλάτανο στην πλατεία

δίπλα θα είμαι
στο παγκάκι που έχει την ηλικία του παππού σου
ονειροπαρμένος θα είμαι αλλά θα σε καταλάβω
από το λουλούδι στα μαλλιά
βλαμμένος θα είμαι γιατί έτσι γεννήθηκα ή έτσι με έπεισαν
στωικός θα είμαι και
καρτερικός θα είμαι
μικρός θα είμαι γιατί οι μεγάλοι με φοβίζουν
φαρμακερός θα είμαι δε θα σ' αφήσω να με κάνεις ότι θες
ακίνητος θα είμαι με βλέμμα σταθερό και φλεγόμενο
μεθυσμένος θα είμαι από τα πολλά
κουτσουλημένος θα είμαι γιατί τα πουλιά έτσι κάνουν 
κουτσουλάνε στα αγάλματα.

5 λέξεις :

kovo voltes... είπε...

Στην αρχή νόμισα πολιτικό είναι το μήνυμα των λέξεων σου. Ξέρεις, πλάτανος, πλατεία, Σύνταγμα...κάπου εκεί πήγε το μυαλό. Μετά έως και ερωτικό το βρήκα. Αυτό το "κουτσουλημένος" όμως, όσο ρεαλιστικό είναι, τόσο απομαγεύει το σύνολο μωρέ...χαχαχα Μάλλον για να επαναφέρεις στην πραγματικότητα αναγνώστες σαν εμένα ε? ;)

ξι είπε...

Πολύ καλό! Μου άρεσε!
ξι.

katie* είπε...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XBRf3BhQD00

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Πολύ μου άρεσε!
Την καλημέρα μου! :)

και πράσινα άλογα είπε...

Καλή σου μέρα!