29.10.11

Φοβάμαι την αλήθεια μου.


11 λέξεις :

Ανώνυμος είπε...

Το ξέρω.Κι εγώ το ίδιο.Loli

kovo voltes... είπε...

Το ψέμα να φοβάσαι, όχι την αλήθεια...

Ανώνυμος είπε...

KOTA!

ola de palabras... είπε...

Καμιά φορά με πονάει η αλήθεια μου. Δεν με φοβίζει, αλλά με πονάει...
Την αλήθεια των άλλων όμως την εκτιμώ.
Και ας πονάει ενίοτε κι αυτή.
Καλό βράδυ...

ΥΓ. Ανακάλυψα ότι έχουμε δύο κοινές αγάπες.
Μια ταινία και ένα βιβλίο!

και πράσινα άλογα είπε...

Αθηνά: Ναι πονάει η αλήθεια αλλά έχει και μια γλύκα που κανένα ψέμα δεν έχει. Καλό βράδυ.

Summertime Blues είπε...

πράσινα άλογα και λαχανί ντολμάδες -αστειάκια!
φοβάμαι την αναλήθειά μου...
ciao

και πράσινα άλογα είπε...

S.B.: Ναι η αναλήθεια μας είναι εξίσου τρομακτική και δυστυχώς είναι αποτέλεσμα της δειλίας μας να αντιμετωπίσουμε την αλήθεια μας.

Υ.Γ.:Πώς σου ήρθαν οι λαχανί ντολμάδες;

Summertime Blues είπε...

λαχανοντολμάδες.
συμπαθείς.
καλή Κυριακή.
γράφτηκες στο μπλογκ μου, σειρά μου.
όταν, όμως, πατάω το εικονίδιο στους αναγνώστες, δεν εμφανίζεται το link για το μπλογκ σου. ψάξτο λιγάκι για να σε βρίσκουν, εγώ κι όλοι οι άλλοι, πιο εύκολα.

Theorema είπε...

Me too...

*Loli είπε...

Θα σου ΄λεγα ότι και μόνο που την ξες είναι μεγάλη υπόθεση.Αλλά τότε θυμήθηκα αυτό που λένε,ότι φοβόμαστε αυτό που δε γνωρίζουμε.

melpo είπε...

αυτο ακριβως loli. φοβαμαι αυτο που θα ανακαλυψω. ωραια. η τολμη και το θαρρος περισσευει απ τα μπατζακια. που παμε ωρε...