26.12.18

αντίθετα


μεταξύ των αντιθέτων εντός μου. πορεύομαι. μα δεν με αφήνουν να μείνω στην ευθεία. τα αντίθετα. βγαίνω εκτός. δεν παύω διαρκώς να ελαττώνομαι. να χάνω κάθε φορά που χάνομαι.

μεταξύ των αντιθέτων εντός μου. διασταυρώνομαι. με τους χίλιους εαυτούς. στο σταυροδρόμι της ντροπής επιστρέφω. για να φτύσω το είδωλο μου που με πρόδωσε. παύοντας να υπακούει στις κινήσεις μου.

μεταξύ των αντιθέτων εντός μου. πλευρίζω. τις ανάγκες μου και τις χαϊδεύω. σκύλες. μαύρες σκύλες. κι αν κάτσουν ήσυχες τους δίνω μπισκοτάκι για επιβράβευση. και τις χαϊδεύω. μην και γυρίσουν καμιά μέρα να με λιανίσουν. τον λιανό. εμένα.

μεταξύ των αντιθέτων εντός μου. ξεφεύγω. μια μέρα ξεφεύγω. όχι θα ξεφύγω. ξεφεύγω. τώρα ξεφεύγω. και οι ώμοι μου κοιτάνε μονοκόμματα. ούτε στροφές. ούτε κάμψεις. μονοκόμματος. μια μέρα πάω εκεί που θέλω. μια μέρα θέλω. θέλω.